ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Головного управління охорони
здоров’я облдержадміністрації
21.12.2010р. № 1269
Зареєстровано в Головному управлінні
юстиції у Полтавській області
27.12.2010р. за №73/1571
ПОРЯДОК
організації та проведення виїзних прийомів громадян начальником Головного управління охорони здоров’я облдержадміністрації та його заступниками
1. Загальні положення
- 1.1. Цей Порядок визначає основні вимоги до організації та проведення виїзних прийомів громадян начальником та заступниками начальника Головного управління охорони здоров’я облдержадміністрації (далі – Управління).
- 1.2. Начальник та заступники начальника Управління здійснюють виїзні прийоми громадян відповідно до Конституції України, Закону України “Про звернення громадян” (із змінами), Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», актів Кабінету Міністрів України з питань реалізації громадянами конституційного права на звернення.
2. Організація і проведення особистого прийому громадян
за місцем їх роботи та проживання
- 2.1. Виїзний прийом громадян начальником та заступниками начальника Управління проводиться у визначені дні та години згідно із графіками, що затверджуються окремим наказом Управління, за місцем їх роботи, проживання, або в приміщеннях центральних районних лікарень, про що громадяни заздалегідь (за 2-3 дні до його проведення) повідомляються через засоби масової інформації.
- 2.2. Для оперативного розгляду поставлених громадянином питань при проведенні виїзного прийому громадян можуть залучатися начальники відповідних структурних підрозділів, фахівці Управління.
- 2.3. Громадяни зобов’язані в усній чи письмовій формі, особисто повідомити відповідальному працівнику своє прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання, короткий зміст звернення.
- 2.4. У прийомі громадян можуть брати участь їх представники,
повноваження яких оформлені в установленому чинним законодавством порядку. - 2.5. Громадяни, визнані судом недієздатними, на прийом без участі їх законних представників не допускаються.
- 2.6. У разі необхідності посадова особа може попросити заявника показати документ, що засвідчує його особу, або підтвердження повноваження на представництво інтересів іншої особи.
- 2.7. Посадова особа під час прийому громадян розглядає питання по суті, надає відповідно до чинного законодавства обґрунтоване роз’яснення та вживає заходів щодо усунення порушень (за їх наявності).
- 2.8. Прийом Героїв Радянського Союзу, Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», проводиться першочергово.
- 2.9. Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.
- 2.10. Якщо вирішити порушене в усному зверненні громадянина
питання безпосередньо під час виїзного прийому не можливо, воно
розглядається у порядку, передбаченому законодавством для письмових звернень. - 2.11. Відповідь на звернення, подане під час виїзного прийому надається за підписом посадової особи, яка здійснювала цей прийом. У разі відсутності – особою, яка виконує її повноваження.
- 2.12. Якщо розв’язання питання, з яким звернувся громадянин, не входить до компетенції Управління, посадова особа пояснює громадянинові, до якого органу державної влади або місцевого самоврядування, підприємства, організації чи установи доцільно звернутися, і по можливості сприяє в цьому (дає адресу, номер телефону тощо).
- 2.13. Усні та письмові звернення, подані під час виїзного прийому, передаються наступного дня головному спеціалісту відділу медичних кадрів управління лікувально – профілактичної допомоги населенню та медичних кадрів Головного управління охорони здоров’я облдержадміністрації, відповідальному за реєстрацію вхідної кореспонденції для реєстрації та обліку відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348, та подальшого опрацювання відповідно до змісту резолюції.
Начальник відділу медичних кадрів Головного управління
О.М.Оглобля