Департамент охорони здоров'я Полтавської обласної державної адміністрації (Головне управління)

Ви завітали на сайт структурного підрозділу Полтавської обласної державної адміністрації

Запрошення взяти участь у торгах

| Коментарі відсутні

УКРАЇНА

Проект «Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей»

Позика # 8475-UA

 

Назва контракту: «Реактиви діагностичні, лабораторне обладнання, посуд лабораторний»

Номер (згідно з Планом закупівель): № ІСВ 7.1.2

1.         Уряд України отримав позику від Світового банку на покриття витрат Проекту «Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей», та має намір спрямувати частину цих коштів на фінансування контракту щодо закупівлі тестових реактивів, лабораторного обладнання та посуду. Торги буде проведено згідно з правилами та процедурами Світового Банку.

2.         Департамент охорони здоров’я Полтавської обласної державної адміністрації запрошує кваліфікованих учасників торгів, які відповідають умовам щодо участі у торгах, надсилати запечатані тендерні пропозиції щодо постачання тестових реактивів, лабораторного обладнання та посуду за наступними позиціями:

ЛОТ 1:

1. Глюкометр — 37 шт.

2. Тест-смужки для глюкометрів — 400 000 шт.

3. Аналізатор сечі напівавтоматичний — 37 шт.

4. Тест-смужки для аналізатора сечі — 400 000шт.

ЛОТ 2:

1. Сумка-холодильник із хладоелементами — 1890 шт.

2. Сумка-контейнер для транспортування біоматеріалу – 1890 шт.

3. Вакуумні системи для забору крові — 520 000 наборів.

4. Контейнери для сечі — 520 000 шт.

ЛОТ 3:

1. Центрифуга лабораторна — 945 шт.

2. Мікроскоп бінокулярний — 37 шт.

ЛОТ 4:

1. Аналізатор біохімічний — 71 шт.

2. Тест-системи (набір 1) — 400 000 досліджень.

3. Тест-системи (набір 2) — 120 000 досліджень.

4. Імунохімічний аналізатор – 1 шт.

5. Тест-системи для імунохімічних досліджень — 1200 наборів.

ЛОТ 5:

1. Автоматичний гематологічний аналізатор – 37 шт.

2. Реактиви для гематологічного аналізатора — 400 000 тестів.

ЛОТ 6:

1. Коагулометр напівавтоматичний — 37 шт.

2. Витратні матеріали та реактиви для коагулометра — 400 000 тестів.

3. Агрегометр — 37 шт.

4. Реактиви для агрегометра — 120 000 тестів.

5. Аналізатор електролітів — 37 шт.

6. Витратні матеріали та реактиви для аналізатора електролітів — 120 000 наборів.

 

3.         Учасники торгів можуть подавати пропозиції на один або кілька лотів, як це зазначено у тендерній документації щодо повного списку позицій в межах кожного лоту. Часткові пропозиції не будуть розглянуті і будуть відхилені як такі, що не відповідають вимогам. Претендентам, які бажають запропонувати знижки в разі, якщо їм буде присуджено більш ніж один контракт, буде дозволено зробити це, за умови, ці знижки будуть включені в Заявку на участь у торгах.

4.         Торги буде проведено згідно з процедурами Міжнародних конкурсних торгів (МКТ), описаними в Посібнику щодо закупівлі товарів, робіт та не консультаційних послуг за рахунок коштів позик МБРР та коштів кредитів та грантів МАР датованого січнем 2011 року (переглянутого у липні 2014 року) (далі – Посібник із закупівель); і вони відкриті для всіх учасників торгів згідно з Посібником із закупівель. Крім того, в пунктах 1.6 та 1.7 Посібника із закупівель викладено політику Світового банку про конфлікт інтересів.

5.         Зацікавлені учасники, що мають право брати участь у торгах, можуть отримати подальшу інформацію та ознайомитись з тендерною документацією за вказаною нижче адресою  з 10:00 до 17:00.

6.         Зацікавлені учасники торгів можуть придбати повний пакет тендерної документації англійською або українською мовами, подавши письмову заявку за нижче вказаною адресою і оплативши збір, який не повертається, в розмірі 50.00 (п’ятдесят) доларів США або еквівалент в українських гривнях за обмінним курсом, встановленим Національним банком України (http://www.bank.gov.ua) на день здійснення платежу. Платіж потрібно здійснити прямим переказом на вказані рахунки:

для ОТРИМУВАЧА – Департаменту охорони здоров’я Полтавської ОДА на рахунок № 37321064008010, ГУ ДКСУ у Полтавській обл., МФО 831019, код ЕДРПОУ 02013107, деталі для оплати “За тендерну документацію по закупівлі 7.1.2” для платежів у національній валюті

або

для ОТРИМУВАЧА – Державна Казначейська Служба України, Київ, Україна, код ЄДРПОУ 37567646, на рахунок № 25133012855000, банк бенефіціар ПАТ “Державний експортно-імпортний банк України”, Київ, Україна, SWIFT код EXBSUAUX, МФО код банку 322313, деталі для оплати “До уваги Департаменту охорони здоров’я, за тендерну документацію по закупівлі 7.1.2, код доходів бюджету 24060300”для платежів у
доларах США.

Усі банківські збори щодо переказу відносяться на рахунок учасника торгів.

Тендерна документація буде надсилатися кур’єрською поштою або передаватися представникам учасників за вказаною адресою.

 

7. Кваліфікаційні вимоги включають: (і) відсутність прострочених боргів перед податковими органами; (іі) принаймні п’ять (5) років досвіду у виробництві аналогічних товарів по кожному лоту; (ііі) успішне завершення, принаймні 2 (двох) контрактів на поставку, монтаж і технічний супровід медичного обладнання протягом останніх 5 (п’яти) років на суму по кожному контракту, який аналогічний або більше:

Лот 1: у сумі не менше 640 000 доларів США,
Лот 2: у сумі не менше 800 000 доларів США
Лот 3: у сумі не менше 720 000 доларів США
Лот 4: у сумі не менше 4 960 000 доларів США
Лот 5: у сумі не менше 1 840 000 доларів США,
Лот 6: у сумі не менше 960 000 доларів США

Кваліфікація учасників торгів, які подали заявки на кілька лотів будуть оцінені на сукупній основі.
Додаткові відомості викладені у тендерній документації.

8. Тендерні пропозиції мають бути доставлені на нижче вказану адресу до 12:00 за місцевим часом 9 листопада 2016 року. Проведення торгів у електронному вигляді не дозволяється. Пропозиції, що надійшли пізніше вказаного терміну, будуть відхилені. Тендерні пропозиції будуть відкриті у присутності представників учасників торгів, які виявлять бажання бути присутніми, за вказаною нижче адресою.

9. Всі тендерні пропозиції мають супроводжуватись Гарантією тендерної пропозиції. Розміри та валюта гарантій тендерної пропозиції будуть такими:

ЛОТ 1: 12 000 (дванадцять тисяч) доларів США чи еквівалентна сума у валюті пропозиції по обмінному курсу зазначеному на сайті Financial Times (www.ft.com) за 14 (чотирнадцять) днів до дати подання пропозиції;

ЛОТ 2: 15 000 (п’ятнадцять тисяч) доларів США чи еквівалентна сума у валюті пропозиції по обмінному курсу зазначеному на сайті Financial Times (www.ft.com) за 14 (чотирнадцять) днів до дати подання пропозиції;

ЛОТ 3: 13 000 (тринадцять тисяч) доларів США чи еквівалентна сума у валюті пропозиції по обмінному курсу зазначеному на сайті Financial Times (www.ft.com) за 14 (чотирнадцять) днів до дати подання пропозиції;

ЛОТ 4: 93 000 (дев’яносто три тисячі) доларів США чи еквівалентна сума у валюті пропозиції по обмінному курсу зазначеному на сайті Financial Times (www.ft.com) за 14 (чотирнадцять) днів до дати подання пропозиції;

ЛОТ 5: 34 000 (тридцять чотири тисячі) доларів США чи еквівалентна сума у валюті пропозиції по обмінному курсу зазначеному на сайті Financial Times (www.ft.com) за 14 (чотирнадцять) днів до дати подання пропозиції;

ЛОТ 6: 18 000 (вісімнадцять тисяч) доларів США чи еквівалентна сума у валюті пропозиції по обмінному курсу зазначеному на сайті Financial Times (www.ft.com) за 14 (чотирнадцять) днів до дати подання пропозиції.

10.       Адреса, про яку згадувалося вище:

Департамент охорони здоров’я Полтавської обласної державної адміністрації

До уваги: п. Віктора Лисака

Вул. Стрітенська, 44, Полтава, Україна

2-ий поверх, кімн.12

Телефон: +380532500055

Електронна пошта: allabr1@ukr.net amytryniuk@gmail.com alex6551@ukr.net

 

Напишіть відгук